П`ятниця, 22.11.2024, 13:32

 Чоловіча вишиванка (вишита сорочка) - Форум

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Наше опитування
Чи подобається Вам форум
Всього відповідей: 76
Погода
Друзі сайту
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Чоловіча вишиванка (вишита сорочка)
ZolushkaДата: Понеділок, 21.01.2013, 00:58 | Повідомлення # 1
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 467
Статус: Offline
Майже кожна з жінок якщо не планувала, то хоча б мріяла пошити своєму обранцеві вишиванку. Я не виняток, але шити... Не те щоб це не моє, але коли бачу, що можна полегшити собі життя - з радістю полегшую.

Отож, вирішила і зробила сорочку традиційного крою.
Отакий схематичний вигляд у сорочки-чумачки:

Необхідні мірки:
* ширина плечей - далі Шп;
* довжина виробу - Дв;
* обхват шиї - Ош;
* півобхват грудей - Сг;
* довжина рукава - Друк;
* обхват плеча - Оп;
* ширина рукава - Шрук.
При вимірюванні ширини плечей, сантиметрова стрічка повинна проходити через такі точки: місце, де сходяться плечовий шов і шов вшивання рукава - великий шийний хребець - і знову місце, де сходяться плечовий шов і шов вшивання рукава. Ось рисунок:

Тепер розкажу як будувати деталі. Ось вони:

Основна деталь (перед і спинка разом):
1. АВ=Шп. Точка С - середина АВ.
2. АА1=Дв*2. Точка А2 - середина АА1.
3. Точка С2 - центр усієї деталі. С3С2=С2С4=7см.
4. С2С5=2см. С2С6=8см.
5. С6С7 - по моделі (виміряйте довжину розрізу - пазухи - від яремної впадини до точки бажаної глибини розрізу).
При перенесенні лекала на тканину не забудьте відзначити точки А2, В2, С5 - вони потрібні для рівного вшивання рукава.
Рукав:
1. АВ=Оп+додача на вільне облягання. Для кожного своя комфортна ширина рукава, тому я виміряла ширину рукава так: чоловік випростав руку паралельно підлоги, а я при вимірюванні обхвату плеча додавала провисанню вимірювальній стрічці, доки мені не здалося, що саме так буде красиво. Тут головне не захопитися і пам’ятати, що така ж ширина рукава буде і на зап’ясті (якщо рукав без манжети). Точка С - середина АВ. При перенесенні лекала на тканину не забудьте відзначити її.
2. АА1=Друк+2,5см. Останні 2,5 см ми додаємо на обробку низу рукава.
Бочок:
1. АВ=Сг+5см. Точка С - середина АВ.
2. АА1=Дв-АС(з викрійки рукава).
3. СС1 - це розріз для пришивання ластовиці. Визначити його можна пізніше.
Комір:
1. АВ=Ош. Точка С - середина АВ. При перенесенні лекала на тканину не забудьте відзначити її.
2. АА1 - висота коміра помножена на два, оскільки комір при вшиванні складається вдвічі. До речі, половина коміра вздовж (та, що без вишивки) проклеюється для надання жорсткості.
Ластовиця:
Побудувати ластовицю відразу необхідного Вам розміру складно. Я вирішувала це питання таким чином: зметувала всі попередні деталі; робила примірку на чоловіка; запитувала в нього чи взагалі та ластовиця потрібна. Виявилося, що не завадить додати трохи свободи. Розпитуючи чоловіка до якої точки конкретно йому б хотілося розширити рукав і основну частину робила відмітки булавками. В процесі примірки необхідно і самій спостерігати у якому місці на рукаві з’являються складочки-брижі, зазвичай саме до тої точки повинна доходити ластовиця. В кого як, а в мене вийшло з ластовицею розібратися з другого разу.
В процесі примірки і визначення розміру ластовиці визначається і СС1 для бочка.

Зшиваються деталі в такій послідовності (не обов’язково, але зручно): ластовиця і бочок (рис.1), ластовиця з бочком і рукав (рис.2), основна деталь і все попереднє (рис.3). Комір я вшивала ще для першої примірки (визначення розмірів ластовиці). Ось так якось:

Пам’ятайте, що ми спочатку переводимо деталі на тканину, потім вишиваємо, і в останню чергу розрізаємо тканину і беремося за шиття!
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: