|
Основні навички дітей у віці від 1 до 3 років
| |
Zolushka | Дата: Неділя, 20.01.2013, 23:20 | Повідомлення # 1 |
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 467
Статус: Offline
| Напевно, кожна мама добре знає, як має розвиватися немовля, в скільки місяців тримати голівку, а в скільки самостійно сидіти. Ситуація змінюється, коли дитина досягає віку 1 року. Лише небагато батьків можуть відповісти на питання, типу «Коли дитина повинна навчитися кататися на велосипеді або зав'язувати шнурки?» Батькам необхідно пам'ятати, що розвиток кожної дитини індивідуально і навички вашого малюка можуть відрізнятися від нормативних. Якщо тільки ваша дитина не відстає від якогось досвіду на кілька місяців або відстає по декількох навичкам відразу, приводів для занепокоєння немає. Діти, народжені раніше терміну, можуть трохи відставати від дітей, що народилися в строк. Як правило, до двох років ця різниця згладжується. Але якщо крім того, що дитина «відстає» по декількох пунктах, у нього є й інші тривожні симптоми: він рідко посміхається, надмірно примхливий, вимовляє занадто мало звуків або занадто рідко, батькам слід звернути на це увагу лікаря.
У віці 1 року (12-14 місяців) дитина зазвичай: · Ходить, або робить 2-3 кроки без підтримки. · Кладе предмет у коробку. · Ставить один на одного два кубика. · Реагує на просту команду, не супроводжується жестами (наприклад, «Дай !»). · Крім« ма-ма »і« па-па »говорить ще від 1 до 6 слів. · Багато лепече. Освіта: Вже в цьому ранньому віці можна почати вчити дитину буквах, цифрам, квітам та формами. Не думайте, що це занадто рано. Навіть якщо повне розуміння приходить трохи пізніше, ця інформація так чи інакше відкладається в мозку дитини. Зрозуміло, навчання має бути ненав'язливою і відбуватися в ігровій формі за допомогою картинок, віршів та іграшок.
У 1,5 року (16-18 місяців) дитина: · Добре ходить і бігає. · Любить дертися по сходах. · П'є з чашки. · Пробує самостійно їсти ложкою. · Вказує на звані дорослим знайомі предмети. · Розуміє кілька простих фраз. · Показує на іграшці ніс, рот і очі. · Чиркає олівцями. · Піднімає, нахиляючись, іграшку і переносить її з місця на місце. · Висловлює жестами або звуками любов, задоволення, збудження. · Віддає перевагу улюблених іграшок. · Говорить принаймні 15 слів. Перші обов'язки: У цьому віці почніть привчати дитину до чистоти і порядку - прибирати за собою іграшки, класти білизну в кошик для брудної одягу або приносити серветки до обіднього столу. І якщо спочатку йому знадобиться ваша допомога, ви будете здивовані, як швидко він навчиться робити все це самостійно. У міру дорослішання дитини додайте до цього нові обов'язки, такі як: поливати квіти, витирати за собою, якщо перекинув склянку з водою, застилати своє ліжко і відносити в мийку брудний посуд (пластиковий). Перше відвідування зубного лікаря: Перший візит дитини до зубного лікаря повинен відбутися приблизно через 6 місяців після появи у малюка першого зуба. Надалі відвідуйте лікаря раз на півроку-рік, особливо якщо у дитини є проблеми з зубами - плями на зубах або неправильний прикус.
У 2 роки дитина: · Добре бігає і стрибає. · Будує башту з 4-6 кубиків. · Кидає і штовхає ногою м'ячик. · «Годує» з ложечки ляльку. · Самостійно піднімається і спускається по сходах. · Знає своє ім'я та говорить про себе в третій особі, називаючи по імені. · Показує на собі ніс, рот і очі. · Роздивляється картинки в книзі . · Може самостійно зняти деякі предмети одягу. · Каже від 15 до 50 слів (відхилення від цих цифр цілком нормальні). · У своїй промові використовує кілька словосполучень з двох слів. · Починає контролювати сечовий міхур і кишечник. Перша «творчість»: До двох років у дитини істотно поліпшується координація «очі-руки». Тому в цьому віці багато малюки люблять малювати («патякати»), розфарбовувати, будувати з кубиків, складати картинки з простих пазлів і кубиків.
У 3 роки дитина: · Спускаючись і піднімаючись по сходах, по черзі переставляє ноги. · Може одягнутися і роздягнутися самостійно (зі змінним успіхом). · Їздить на триколісному велосипеді. · Розуміє і виконує комбіновані команди з двох частин («Підніми лопатку і поклади в відерце !»). · Будує фрази з 4-5 слів. · Використовує у своїй промові займенники («Я», «ти» і т.д.) · Членороздільно і зрозуміло вимовляє більшу частину слів. · Добре розуміє звернену до нього мову (в розумних межах складності). · Вказує в книжці по принаймні на 4 знайомих предмета. · Знає назви принаймні 6 частин тіла. · Грає і/або спілкується з іншими дітьми. · Привчена до туалету (дрібні події цілком припустимі). Матеріал взято з сайту megasite.in.ua.
|
|
| |
Чарівниця | Дата: Вівторок, 29.01.2013, 22:02 | Повідомлення # 2 |
Пані Зразковість
Група: Гуру спілкування
Повідомлень: 385
Статус: Offline
| Quote (Zolushka) Добре бігає і стрибає. · Будує башту з 4-6 кубиків. · Кидає і штовхає ногою м'ячик. вміємо Quote (Zolushka) «Годує» з ложечки ляльку. їсть сам
Quote (Zolushka) Самостійно піднімається і спускається по сходах. Показує на собі ніс, рот і очі. · Роздивляється картинки в книзі . · Може самостійно зняти деякі предмети одягу. Quote (Zolushka) Починає контролювати сечовий міхур і кишечник. вміємо
Quote (Zolushka) Знає своє ім'я та говорить про себе в третій особі, називаючи по імені. Quote (Zolushka) Каже від 15 до 50 слів (відхилення від цих цифр цілком нормальні). · У своїй промові використовує кілька словосполучень з двох слів. а от говорити ну ніяк, коли в настрої, то повторює, деякі слова каже, але розуміє все-все
|
|
| |
Zolushka | Дата: Середа, 30.01.2013, 17:23 | Повідомлення # 3 |
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 467
Статус: Offline
| Чарівниця, не хвилюйтеся щодо розвитку мовлення. Деякі дітки просто розуміють, що в них не виходить сказати так як тато і мама, і соромляться. Я коли прошу сина щось повторити, то помічаю як він спочатку просто шевелить губками (промовляє про себе), а тільки потім каже вголос. Якщо в нього виходить, то саме слово, а якщо не виходить, то говорить "Не буду!" На прийомі у невролога, лікар запитував, чи дитина вже говорить. Коли я відповіла що декілька слів, лікар запитав, чи маля розуміє, що йому говорять. Я відповіла, що так, і невролог мені сказав:"Ну, тоді все гаразд".
А взагалі, десь читала:"Спочатку ми вчимо дітей ходити і говорити, а потім сидіти і мовчати"
|
|
| |
| |