Понеділок, 25.11.2024, 10:35

 Правила проведення Спільних Покупок - Форум

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Наше опитування
Як Ви потрапили на форум
Всього відповідей: 98
Погода
Друзі сайту
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Правила проведення Спільних Покупок
AssolДата: Четвер, 27.12.2012, 15:25 | Повідомлення # 1
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 649
Статус: Offline
Правила проведення Спільних Покупок на форумі "Дівич-вечір"


1.1. Форум "Дівич-вечір" це не магазин, не продавець і не посередник, адміністрація форуму не продає товари і послуги. Форум є місцем спілкування людей та зустрічі потенційних покупців, які бажають придбати товари в одного і того ж постачальника, за оптовими цінами.

1.2. Спільна Покупка (СП) - це об'єднання групи людей з метою купівлі товару з максимальною економією, безпосередньо у виробників і крупних оптовиків. Таким об'єднанням займається одна людина - Організатор, який за невеликий комісійний відсоток, обговорює всі умови необхідні для покупки і доносить їх до учасників СП, а також організовує учасників таким чином, щоб ці умови були виконані. Організовує і забезпечує розрахунок з постачальником і доставку товару за призначенням.

1.3. Пам'ятайте, що СП - це не магазин, і Організатор лише допомагає придбати потрібний товар, а не продає його вам. Тому всі повернення та обміни, якщо такі передбачені умовами СП, провадяться за рахунок покупця.

1.4. Організатор - не продавець в магазині, а такий самий учасник СП, а тому має таку ж саму або трішки більшу інформацію про товар як і інші учасники СП.

1.5. Товар в СП вибирається клієнтом безпосередньо з сайту фірми-постачальника (або зі скана каталогу) і купується строго під замовлення "клієнта".

1.6. Ніколи не нехтуйте читанням умов закупівлі! Робіть замовлення, тільки якщо вас влаштовують терміни збору грошей, доставки, точки роздачі та інші умови закупівлі. Будьте уважні!

1.7. В обов'язковому порядку прайс або скан прайсу або посилання на ресурс, на якому зберігається прайс фірми-постачальника повинен знаходитися в описі закупівлі, щоб всі бажаючі могли його скачати і прочитати. Інформація про прайс повинна знаходиться в 1 повідомленні. Повідомлення про закупку, що не дають вичерпну інформацію про прайс постачальника, будуть закриті чи видалені.

1.8. Діяльність МЛМ (Multi-Level Marketing, наприклад Амвей, Фаберлік, і пр.) і організація закупівель за такою схемою тільки після обговорення з адміністрацією сайту.

1.9. Заборонена організація закупівлі ліків, хімічних сполук, медичних препаратів і предметів, які призначаються тільки після консультації лікарів. Заборонена закупівля всіх інших предметів, які, на думку Адміністрації сайту, є небезпечними та можуть завдати шкоди.

1.10. Адміністрація сайту залишає за собою право закрити будь-яку закупку (якщо вона суперечить законодавству, при проведенні її порушені правила і т.д.).

1.11 Адміністрація сайту не несе відповідальність за приватні думки та поради, висловлені на форумах, а також за договори, угоди та інші відносини, які можуть виникнути між відвідувачами форумів.
 
AssolДата: Четвер, 27.12.2012, 19:23 | Повідомлення # 2
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 649
Статус: Offline
Права та обов'язки Організатора СП


2.1. Організаційні витрати (відсотки) обумовлюються відразу, інформація про орг.збір повинна бути опублікована в 1 повідомленні. (Тобто повідомлення організатора повинно містити чітку цифру, плюс стільки-то% від ціни постачальника. Організаційний відсоток не може перевищувати 20%. Окрім випадків, коли організаційний збір оговорюється виробником чи постачальником.

2.2. Передоплата. Збирати передоплату за товар дозволяється тільки Організаторам, тобто користувачам, що входять до складу відповідної групи «Організатор СП».

2.3. Організатори мають право брати участь у всіх закупівлях форуму з 5% знижкою необмежену кількість разів, за ​​умови придбання товару для себе. Заборонено замовляти товари для інших учасників закупок від свого імені або через себе.

2.4. Збір замовлень. Після збору замовлень, організатор викуповує товар і роздає учасникам. Роздача відбувається або самовивозом або на зустрічах. Претензії з цього питання не приймаються. Самовивіз і місця зустрічей повинні бути вказані в першому пості теми, тому перш ніж брати участь в СП - оцініть, чи реально Вам забрати товар. Організатор зі свого боку зобов'язаний запропонувати як мінімум 2 зустрічі, одну з них - у вихідні. Зустрічі повинні бути чітко позначені у заявці, й основні зустрічі не можуть зніматися без узгодження з адміністрацією. Ця інформація повинна бути в першому пості теми. Якщо її там немає - звертайтеся до модераторів. На розбір замовлень не може бути відведено більше 6 днів.

2.5. При відправленні замовлень в регіони організатор зобов'язаний вказати у закупівлі дату відправлення і номер квитанції або вислати учасникам в приват повідомлення з № для відстеження псилок, при виникненні проблем з отриманням користувач має право попросити організатора надіслати йому відскановану (або сфотографовану) квитанцію.

2.6. З однією фірмою (брендом) може працювати тільки один організатор. Робота двох і більше організаторів з однією і тією ж фірмою-постачальником можлива тільки після згоди всіх зацікавлених організаторів. Відкриття такої закупівлі можливо тільки після згоди адміністрації. Переважним правом на відкриття закупівлі по бренду будуть володіти організатори, що працюють безпосередньо з виробником. Їм же буде надано право вирішувати, чи готові вони співпрацювати з організаторами, закуповуючими товар на оптових складах і у посередників. Дозволено одночасне ведення не більше 2 однакових закупівель. Якщо закупівля з цієї фірми вже проводилася на форумі, то організатор цієї проведеної закупівлі має переважне право на організацію проведення повторної закупки з цієї фірми. Якщо модератори або учасники незадоволені організатором, то дана СП може бути передана іншому організатору. Якщо яка-небудь закупівля не поновлювалася протягом 6 місяців - така закупівля вважається не чинною і може бути передана іншому організатору без узгодження з попереднім організатором. Виняток становлять сезонні закупівлі (купальники, новорічний асортимент і т.д.) 

2.7. Додавання в спеціальну групу «Організатор СП» можливо на розсуд адміністрації форуму. Рішення про додавання користувача в групу «Організатор СП» приймає адміністрація форуму. 

2.8. Організаторам забороняється ображати відвідувачів форуму.

2.9. Організаторам заборонено відкриття СП без дозволу адміністрації, зміна принципових умов закупівлі вже в ході її проведення і т.п. 

2.10. Організаторам категорично забороняється рекламувати інші форуми з закупівлями СП. Організатори, що рекламують на форумі або приватних повідомленнях інші форуми спільних покупок, будуть позбавлені можливості вести будь-які закупівлі, поточні закупівлі будуть видалені, без можливості відновлення. 

2.11. Питання повернення та обміну. Якщо інше не зазначено чітко в першому повідомлені теми, вважається, що покупець вправі претендувати на товар того кольору і забарвлення, який позначений в каталозі. У разі якщо викуплений товар відрізняється від наданої фотографії і в результаті відмінностей є принципово іншою моделлю, незважаючи на збіг артикулів у постачальника, організатор закупівлі зобов'язаний вирішити це питання з постачальником, або самостійно прилаштувати даний товар. 

2.12. Адміністрація в будь-який час може зажадати від організатора накладну, про викуплений товар. Організатор зобов'язаний надати накладну адміністрації протягом 7 днів. Організатор, який не надав накладну по проведеній закупівлі в термін буде позбавлений можливості вести СП.
 
AssolДата: Четвер, 27.12.2012, 23:26 | Повідомлення # 3
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 649
Статус: Offline
Права та обов'язки учасників СП 


СП - справа добровільна і НЕ КОМЕРЦІЙНА! Тобто Ви повинні чітко усвідомлювати, що приєдналися до СП з власної ініціативи, без примусу з боку адміністрації сайту або організатора (який є лише виконавцем волі Вашої і ще десятків таких же, як Ви). Це не магазин, не ринок-це добровільне співтовариство, клуб за інтересами!

3.1. Учасник має право задавати питання, що цікавлять по закупці організатору в темі СП, висловлювати своє невдоволення організацією закупівлі.

3.5. Учасник має право відмовитися від участі у закупівлі до терміну, обумовленого організатором, і якщо його відмова не спричинить розформування повного ряду. Якщо замовлена ​​позиція знаходиться в повному ряду або вже замовлена ​​/ заброньована на фірмі, то виписка з такого ряду здійснюється на розсуд організатора.

3.6. Учасник має право висловити свою думку щодо організації закупівлі в темі «Відгуки».

3.7. Учасник має право відмовитися від участі у СП при переході її від одного організатора іншому, а так само при зміні важливих умов проведення даної СП.

3.8. Учасник має право прилаштувати річ, що не підійшла, в розділі «Пристрій залишків СП». Пристроювати дозволяється нові, неношені і не перероблені речі. Сума за пристроювання речі не може бути більше її вартості в СП.

3.2. Учасник повинен самостійно відслідковувати стан закупівлі, терміни оплати і роздач.

3.3 Учасник повинен надавати організаторам достовірні відомості, контактну інформацію.

3.9. Учасник повинен зберегти документи, що підтверджують перерахування грошей учасника на рахунок організатора.

3.10. У разі приходу замовлення неналежних характеристик (не той артикул, колір, розмір та ін. заздалегідь обумовлені параметри), учасник має право відмовитися від замовлення і повернути його організатору для обміну, якщо він можливий, або вимагати повернення сплачених за дане замовлення грошових коштів в повному обсязі.

3.11 Організатор не несе відповідальності за маломірність і більшомірність речей. Учасник не може повернути Організатору річ, що не підійшла з цієї причини, і повинен пристроювати її самостійно.

3.12. Питання браку залежить в першу чергу від позиції постачальника. Якщо він практикує обмін товару або повернення грошей - учасник і організатор можуть домовитися про обмін бракованого товару. Якщо постачальник брак не обмінює - питання вирішується організатором і учасником в приватному порядку. Якщо ж буде виявлено, що учасник обмінює товар не бракований, а просто не підійшов за розміром або кольором - подібне буде прирівнюватися до спроби шахрайства та каратиметься.

3.13 Учасник повинен забрати замовлення в терміни, вказані Організатором (протягом 3 тижнів, якщо замовлення вже оплачене, і протягом 2 тижнів, якщо Організатор викуповував на свої гроші, з моменту повідомлення замовника про час і місце роздачі). Якщо минули всі терміни, а замовлення клієнт так і не забрав, то Організатор має право продавати неоплачену або незабранну річ на форумі. У випадку передоплати, організатор повертає сплачену суму замовнику шляхом перерахування грошей на карту клієнта, готівкою на роздачі або в будь який інший час (зручне насамперед організатору). Всі витрати по пересилці грошей в даному випадку лягають на замовника. Організатор повертає гроші недобросовісному покупцеві не в повному обсязі, а за мінусом % ставки організатора з цього СП.

3.14 Записуватися на роздачу в темі про роздачу і обов'язково перевірити, чи підтвердив Організатор, що замовлення зібране і взяте на зустріч. При виникненні форс-мажорних обставин, Учасник зобов'язаний поставити Організатора до відома в найкоротші терміни.
 
AssolДата: Четвер, 27.12.2012, 23:39 | Повідомлення # 4
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 649
Статус: Offline
Учасникам забороняється


- Дзвонити в компанію постачальника;

- Задавати на фірмах які-небудь питання, які можуть призвести до зриву закупівлі;

- Афішувати ціни і умови закупівель в магазинах при примірці. А так само просто згадувати СП в подібних місцях, при оплатах в банках;

- Виписуватися з повного ряду, не знайшовши собі заміну.

- Оплачувати замовлення за фактом отримання. Тільки 100% передоплата. Виняток - за погодженням з організатором у разі непередбачених обставин. До них не належать: наявність маленьких дітей, склероз у чоловіків, поломка комп'ютера, відсутність вдома інтернету.

Претензії виду "а ми думали воно буде зеленішим" також вважаються недоречними - ми володіємо тією ж інформацією про речі, яка вже викладена в описі до СП. Повірте в наших інтересах розповісти про продукт все що знаємо. Але ми не можемо знати чи йде вашій дитині червоний колір, наскільки довгі в неї ручки, наскільки вона виросте через півроку і чи сподобається п'ятимісячному малюкові ось це брязкальце.
Тому ми не приймаємо відмови від замовленого по причині - "Ой, а я думала що:
-Буде зеленіша, жовтіша, фіолетовіша і т.д. по всьому видимому спектру кольорів
-Буде квітчастіше, смугастіше, однотонніше, шорсткіше, гладкіше
-Будуть фіолетові гудзики, а не зелені кнопочки
-Будуть рукава довші, а штанини коротші
-Буде гарніше ніж на фото (або по іншому-ой на фото це мені подобалося більше)
-Потраплю в потрібний розмір, але помилилася ... (Або по іншому - ой я не думала що моя дитина не виросте так багато / так мало)
-Завтра я виграю в лотерею мільйон, і зможу заплатити, але на жаль не виграла (думала буде премія, думала піднімуть зарплату і т.д.) Всі перераховані вище причини не є поважними для відмови від вашого замовлення.

Питання оплати


-Якщо карта Організатора СП, знімає відсоток при зарахуванні коштів, він (організатор) повинен враховувати цей відсоток в ставку СП
-Якщо учасник СП здійснює оплату через кассу чи банківський термінал, % за банківські послуги він повинен сплачувати власними коштами, щоб Організаторові на карту прийшла сума, яка була вказана у темці до сплати
-Всі перераховувані суми повинні бути округлені до цілого числа (без копійок) ( якщо до 50 коп, то в менший, якщо більше 50 коп то у більший бік, якщо рівно 50 коп, не округляємо)
 
ЮленькаДата: Понеділок, 28.01.2013, 19:45 | Повідомлення # 5
Мадам Цікавість
Група: Подружка
Повідомлень: 27
Репутація: 0
Статус: Offline
Яка мінімальна сумма замовлення?
 
ZolushkaДата: Понеділок, 28.01.2013, 20:10 | Повідомлення # 6
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 467
Статус: Offline
За правилами проведення СП, в першому повідомленні кожного є інформація щодо суми мінімального замовлення СП - це сумарна вартість всього товару в одному замовленні. Тобто фірма готова прийняти в нас замовлення на ось таку сумму. Особисто Ви можете замовити товар і на одну гривню (якщо такий є в каталозі, прайсі).
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: