|
Нова програма - нові проблеми
| |
Assol | Дата: Четвер, 17.01.2013, 01:41 | Повідомлення # 1 |
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 649
Статус: Offline
| Початок 2012/13 навчального року підготував для учнів початкових класів України сюрприз: вони вивчатимуть три нові дисципліни. Це передбачено щойно затвердженим Державним стандартом початкової середньої освіти.
Так, у першокласників буде один раз на тиждень урок іноземної мови. З другого класу діти почнуть «гризти» інформатику – курс називається «Сходинки до інформатики». Відповідно до нового держстандарту тепер увагу школярів більше акцентуватимуть на природі, ніж на тому, що їх оточує. Останнє вони вивчали за програмою дисципліни «Навколишній світ». Віднині Міносвіти вирішило повернутися до звичного та рідного для дорослих «Природознавства». Тож цей предмет і вивчатиметься замість «Навколишнього світу».
Зміни у шкільній програмі для першокласників сприймаються неоднозначно і дітьми, й батьками, і вчителями.
Більшість учителів, особливо гімназій, у захваті від нової програми для першокласників. Вони кажуть, що до школи діти приходять добре підготовленими, тож їхній розвиток дозволяє працювати за новою програмою. При цьому вчителі сільських шкіл не поділяють оптимізму міських колег і зауважують, що сільські дітлахи влітку зазвичай ганяють на велосипедах, а не до школи готуються.
Частина педагогів до нових стандартів ставиться критично, бо дещо зі шкільної програми колись вивчали в п’ятому класі, а нині пропонують шести- чи семирічним дітлахам. Їм доведеться запам’ятати, що таке крива лінія, коса, як виглядають куб, ромб, циліндр. Якщо в попередні роки першокласники мали лічити до 10, то нинішня програма вимагає – до 100.
Педагоги повинні усвідомлювати, що нові стандарти – це й нові проблеми, які треба буде розв’язувати. Приміром, «Сходинки до інформатики». Вчитель початкових класів навряд чи має достатній досвід викладання цього предмета. Можна, звісно, запросити фахівця з основної школи. Однак він, у свою чергу, навряд чи володіє методиками навчання учнів цієї вікової групи.
Це стосується й іноземної мови. Переважна більшість учителів початкових класів має додаткову освіту з викладання іноземної. Але є й такі, особливо педагоги старшого покоління, які не знають мову. Знову проблема: учителям зі старшої школи бракує досвіду роботи з малечею. У багатьох регіонах місцеві органи виконавчої влади з розумінням підійшли до розв’язання цієї проблеми – створили спеціальні курси для вчителів: іноземної мови та основ ІКТ.
|
|
| |
Kulbaba | Дата: Субота, 02.02.2013, 22:07 | Повідомлення # 2 |
Фрау Цілеспрямованість
Група: Подружка
Повідомлень: 149
Статус: Offline
| В цьому є правда! але вводячи нову програму. вчителю який не знає іноземної чи інформатики потрібно пройти спеціальні курси для отримання кваліфікації)
|
|
| |
Zolushka | Дата: Четвер, 07.02.2013, 01:27 | Повідомлення # 3 |
VIP
Група: Адміністратор
Повідомлень: 467
Статус: Offline
| Чесно кажучи, в мене нова програма викликає жах! Якщо сучасні діти знають, як увімкнути комп"ютер, то вже нехай будуть ті початки інформатики (при умові, що дітям будуть не "на пальцях" розказувати). Проблема, на мій погляд, в тому, що із збільшенням кількості предметів, збільшується і кількість домашнього завдання. А дітям в цьому віці необхідний рух, як основа нормального розвитку. В іншому випадку - Ви отримуєте дитину зі сколіозом і подібними зажворюваннями.
|
|
| |
Nika | Дата: П`ятниця, 08.02.2013, 10:27 | Повідомлення # 4 |
Міс Життєрадісність
Група: Подружка
Повідомлень: 70
Статус: Offline
| Quote (Assol) Частина педагогів до нових стандартів ставиться критично, бо дещо зі шкільної програми колись вивчали в п’ятому класі, а нині пропонують шести- чи семирічним дітлахам. Їм доведеться запам’ятати, що таке крива лінія, коса, як виглядають куб, ромб, циліндр. Якщо в попередні роки першокласники мали лічити до 10, то нинішня програма вимагає – до 100.
Інколи таке враже що ці програми взагалі не для дітей. У мене є племінниця ходить у 5 клас, деякі її домашні завдання робимо всією родиною. І не завжди правильно
|
|
| |
| |